Velkommen til Sense

I Sense slipper du for trættende kalorietælling og vejning af din mad. I stedet får du nogle enkle og overskuelige principper, der hjælper dig til at sammensætte din kost på en måde, der sikrer dig en optimal mæthed og et stabilt blodsukker gennem hele dagen.

Sense er ikke en kur, men derimod en livsstil, der passer til alle mennesker, uanset størrelse, alder og vægt. Sense er egnet til varige vægttab, men egner sig også godt til vægtvedligeholdelse.

Du skal betragte Sense som en værktøjskasse, der hjælper dig til at få struktur på dine måltider. Det vigtigste værktøj i værktøjskassen er Sense-spisekassemodellen, der giver dig en skabelon for dine måltider. Sense-spisekassemodellen består af tre spisekasser, der igen består af en særlig måde at sammensætte kosten på ud fra 3-4 håndfulde mad og 1-3 spiseskefulde fedtstof.

Alt det kan du læse mere om i det følgende, hvor du får en kort introduktion til Sense.

Lidt om mig

Jeg er uddannet kostvejleder, individuel vægttabscoach og bailine terapeut (klinikejer). Hun har gennem de sidste år vejledt og hjulpet rigtig mange til at finde deres vej til en sund livsstil.

Hver dag hjælper jeg rigtig mange mennesker med vægttab, smertelindring, mental træning, massage og velvære. Hun lægger stor vægt på, at den sunde livsstil skal være overskuelig og passe ind i den enkeltes hverdag.

Klik her for at læse mere om sense.

Mit vigtigste budskab til mine medlemmer?

Vægttab og kostomlægning er ikke en “slankekur” – det er en livsstilsændring, hvor man guides og vejledes til en ny livsstil, og hvor der ikke er noget som er “forbudt”. Vi bliver mere bevidste om de valg, vi tager.
Det vigtigste i et vægttabsforløb er at få hovedet med og blive bevidst omkring sig selv – alt for ofte er det følelserne, der styrer, hvornår og hvad vi spiser.

Hvilken motion anbefaler jeg til mine medlemmer?

Du skal vælge den motionsform, som gør dig glad. Motionen skal gerne blive “hverdagen” – det kan være sig alt lige fra en gåtur, øvelser hjemme på stuegulvet til fitness eller holdsport. Motionen skal være dit frikvarter, der hvor du tænker gode tanker eller får en god snak med en ven/veninde. Ofte kommer lysten til at bevæge sig i takt med ens vægttab, fordi kroppen ikke bliver så fysisk træt, og fordi humøret & motivationen stiger.

Mit bedste tip?

Sammen kan vi enten lave resultater eller finde undskyldninger – ikke begge dele !!

BODYLICIOUS ESBJERG

Danmarksgade 41, 1. sal.
6700 Esbjerg
Tlf. +45 76 94 50 90